Ana içeriğe atla

playpark

 

Araştırma

Süpermarketler hizmet satamıyor

20.11.2018 - 14:00

Uluslararası araştırma şirketi 4Service’in Türkiye çapındaki 10 süpermarket zincirinin 20 noktasında yürüttüğü “gizli müşteri araştırması”, müşteri hizmetleri kalitesinin ideal ölçüden çok uzak olduğunu ortaya çıkardı. Tespit edilen temel sorunlar müşterilerin güler yüzle karşılanmaması, bir ürün ya da reyon sorulduğunda müşteriye eşlik eden bir çalışan bulunmaması, çalışanların ihtiyaca yönelik ürün önerisinde bulunamaması, personelin yaka kartı kullanmaması, kasada sadakat kartının olup olmadığının sorulmaması, hizmet hızı, tozlu raflar ve raflardaki hasarlı ürünler olarak kayda geçti.

IPHONE’CULAR BURGERDAN, ANDROID’CİLER PİZZADAN VAZGEÇMİYOR

16.11.2018 - 14:13

Masaüstünden mobile geçişimizin hızlandığı bu dönemde Yemeksepeti, Android ve iPhone kullanıcılarının yemek tercihlerini merak etti ve araştırdı. Yemeksepeti bugün siparişlerinin yüzde 76’sını mobilden alıyor ve bu siparişlerin yüzde 60’ı iPhone’dan, yüzde 40’ı ise Android’den geliyor. iPhone’cular ve Android’cilerin sipariş adetlerine bakıldığında iki kullanıcı da burgerda buluşuyor ve burgeri liderliğe taşıyor. Pizza ve çiğ köftede ise Android’ciler önde gidiyor.

2018’İN EN COOL MARKALARI

16.11.2018 - 14:05

Marketing Türkiye için Roamler Türkiye’nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği “Cool Markalar Araştırması” 2018’in en cool markalarını gözler önüne serdi. “Yılın En Cool Markaları” bu yıl ilki düzenlenen “Cool Gece”de ödüllerine kavuştu. İşte 2018’in en cool markaları…

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE ODAKLANILMASI GEREKEN 4 UNSUR

16.11.2018 - 14:02

Dünyanın en büyük reklam ve iletişim şirketlerinden biri olan WPP’nin medya planlama ve satınalma uzmanı GroupM, Türkiye’ye özel markaların belirsizlik ve ekonomik dalgalanma süreçlerinde iletişim yatırımlarında dikkat etmeleri gereken 4 önemli adımı paylaştı.

CEO’NUN ÜÇ SINAVI

16.11.2018 - 13:56

KPMG 2018 CEO ARAŞTIRMASI’NIN SONUÇLARINI AÇIKLADI. BU YIL TÜRKİYE’NİN DE ARALARINDA OLDUĞU 51 ÜLKEDEN YAKLAŞIK 2 BİN CEO İLE YAPILAN ARAŞTIRMA, DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜMÜ YÖNETMEYE ÇALIŞAN CEO’LARIN BENZER İKİLEMLERLE KARŞI KARŞIYA KALDIĞINI GÖSTERİYOR. ‘BÜYÜME SANCILARI’ BAŞLIKLI RAPORA GÖRE CEO’NUN AJANDASINDA ÜÇ KRİTİK BAŞLIK VAR; JEOPOLİTİK DALGALANMA, SİBER RİSK VE JENERASYON DEĞİŞİMİ.

YABANCI YATIRIMCI İÇİN FIRSAT DÖNEMİ

16.11.2018 - 13:46

Ağustos ayındaki kur ve enflasyon artışı Türkiye ekonomisinde yavaşlamaya neden olsa da, üçüncü çeyrekte ofis pazarında oluşan talep, sektörde telafi edici bir ivme yarattı. Kimi köklü perakendeci konkordato ilan ederken global perakende devleri yatırımlarında hız kesmedi.

TÜRK AİLE ŞİRKETLERİ 2018’DE CİROLARINI ARTIRDI

16.11.2018 - 12:25

KPMG’NİN AVRUPA AİLE ŞİRKETLERİ BAROMETRESİ 2018 SONUÇLARINA GÖRE TÜRKİYE’DEKİ AİLE ŞİRKETLERİNİN YÜZDE 70’İNDEN FAZLASI, SON BİR YILDA CİROLARINI ARTIRMAYI BAŞARDI. ANCAK TÜRK AİLE ŞİRKETLERİNİN DÖRTTE BİRİNDEN FAZLASI GELECEK 2019’LA İLGİLİ KAYGILI OLDUKLARINI DİLE GETİRİYOR.

HIZLI TÜKETİMDE TRENDLER DEĞİŞTİ

16.11.2018 - 11:57

2018 YILININ GELİNEN BÖLÜMÜNDE YAŞANAN FİYAT BASKISINA RAĞMEN SEKTÖRÜN ORGANİK BÜYÜMEYE DEVAM ETTİĞİNİ VURGULAYAN DÜNYANIN ÖNDE GELEN ARAŞTIRMA ŞİRKETİ NIELSEN, Y VE Z KUŞAKLARININ DAVRANIŞ VE ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARINI ANLAMAYA YÖNELİK OLARAK GERÇEKLEŞTİRDİĞİ KAPSAMLI ÇALIŞMASININ ÖN SONUÇLARINI DA İLK KEZ SEKTÖRLE PAYLAŞTI.

Subscribe to Araştırma

playpark

Yukarı