Ana içeriğe atla

S

 

KOBİ’LERİN E-TİCARETTEKİ CİROSU İKİYE KATLANDI

27.03.2020 - 10:24

E-ticaret altyapı sağlayıcısı IdeaSoft tarafından KOBİ’lerin dijitalleşme süreçlerini yakından takip etmek amacıyla her yıl hazırlanan “KOBİ E-ticaret Raporu”nun 2019 sonuçları yayınlandı. Buna göre, KOBİ’lerin e-ticaretteki toplam cirosu, önceki yıla kıyasla yüzde 80 büyüyerek 1.62 milyar liraya ulaştı.

TÜRKİYE’DEN İKİ MARKA DÜNYA PERAKENDE LİSTESİNDE

09.03.2020 - 13:20

Deloitte’un her sene merakla beklenen Perakendenin Küresel Güçleri 2020 raporu yayımlandı. Dünyanın gelir açısından en büyük 250 perakendecisinin elde ettiği toplam gelir 4,74 trilyon ABD doları oldu. Türkiye’yi yıllardır raporda temsil eden BİM Birleşim Mağazacılık A.Ş. ve geçen yıl listeye ilk defa giriş yapan A101 bu yıl da listede yer aldı.

Z KUŞAĞININ BEKLENTİSİ ÇOK MARKA SADAKATİ YOK

09.03.2020 - 13:17

Milenyumla birlikte teknoloji ve internetin hayatımıza daha fazla girmesi her şeyin kolaylaşmasını sağlarken, 2000’lerde doğan ve büyüyen neslin evrilmesine neden oldu. Markalar da bu yeni nesil için ezber bozan bir mücadeleye girmek zorunda. Yeni nesil araştırma ve perakende teknolojileri şirketi REM People’a göre Z kuşağı denemeden ürün almıyor, çok beklentisi olmasına rağmen marka sadakati oluşturmuyor.

KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİNİ ERKEKLER SİPARİŞ EDİYOR

09.03.2020 - 13:12

Yemeksepeti’nin online market ürünleri sipariş platformu Banabi, online market alışverişinde kadın-erkek alışkanlıklarını araştırdı. Banabi’nin hazırladığı rapora göre evin temel ihtiyaçlarını kadın kullanıcılar karşılarken, kişisel bakım ürünleri erkek kullanıcılar tarafından daha çok sipariş ediliyor.

48 SAATTE KARS

17.02.2020 - 09:26

Donmuş Çıldır Gölü’nde balık tutmak, Doğu Ekspresi ile heyecan dolu bir seyahat deneyimi yaşamak, Kars Harp Tarihi Müzesi Kanlı Tabya Kafkas Cephesi ve Ani Harabeleri ile tarihe tanıklık etmek için 48 saat yeter. İşte neredekal.com keşif rehberi editörlerinin hazırladığı 48 saatte Kars keşif rehberi... 
 

E-ALIŞVERİŞTE ÜCRETSİZ KARGO VE KAPIDA ÖDEMEYİ SEVİYORUZ

14.02.2020 - 10:51

Türkiye çapında tüketicilerin sanal alışveriş eğilimlerini mercek altına alan uluslararası araştırma şirketi 4Service’in anketi ilginç bulgular ortaya çıkardı. Araştırma sonuçlarına göre; internetten alışveriş yapan tüketicilerin yarıya yakını (yüzde 42,6’sı) artık internetten ikinci el ürün de alıyor.  Tüketicilerin yüzde 69,5’i, “ücretsiz kargo” kampanyası ile karşılaşmaları durumunda “kararsız oldukları ürünü bile hemen satın alıyor.” En çok tercih edilen ödeme yöntemi ise yüzde 36,4 ile “kapıda kredi kartı ile ödeme.”

Subscribe to Araştırma

GGG

Yukarı