Ana içeriğe atla

playpark

 

Araştırma

Tüketicilerin yüzde 57’si yeni ürünleri denemeyi seviyor

22.05.2018 - 14:39

“Yılın Seçilmiş Ürünü” (YSÜ) programı kapsamında Nielsen’in yaptığı araştırmaya göre, Türk tüketicilerinin yüzde 57’si yeni ürünleri denemeyi severken, 25-34 yaş grubu yeni ürünleri denemeye en açık yaş grubu olarak öne çıkıyor.

Perakendede ‘S-ticaret’ çağı başlıyor

10.05.2018 - 17:22

PERAKENDEDE ‘SOSYAL TİCARET ÇAĞI’ BAŞLIYOR. “E-TİCARETTE SOSYAL AĞLARIN KULLANILMASI” OLARAK TANIMLANAN SOSYAL TİCARET, DİJİTAL ÇAĞIN YÜKSELEN ALIŞVERİŞ MODELİ. 2 MİLYAR KULLANICILI FACEBOOK, 1,5 MİLYAR KULLANICIYA SAHİP YOUTUBE, 800 MİLYONLUK INSTAGRAM GİBİ SOSYAL PLATFORMLAR, MAĞAZALARIN VİTRİNİ OLMAYA BAŞLADI. 2011’DE 5 MİLYAR DOLAR HACME SAHİP SOSYAL TİCARETİN PAYI 2016’DA 50 MİLYAR DOLARA YÜKSELDİ. ÖNÜMÜZDEKİ 3 YILDA 3’E KATLANARAK 160 MİLYARI AŞACAĞI ÖNGÖRÜLÜYOR.

Şirketlerin teknoloji ihtiyacını çalışan Y kuşağı belirliyor

10.05.2018 - 17:19

HER GEÇEN GÜN HAYATIMIZA DAHA FAZLA GİREN TEKNOLOJİK EKİPMANLARIN İŞ SÜREÇLERİNE OLAN ETKİLERİNİ GÖZLEMLEMEK İÇİN PLANTRONİCS’İN 2013 YILINDAN İTİBAREN DEVAM EDEN ARAŞTIRMA PROGRAMININ SONUÇLARI AÇIKLANDI. ÖZELLİKLE Y KUŞAĞININ İŞ HAYATINDAKİ HACMİNİN ARTMASIYLA KULLANIMI YAYGINLAŞAN TEKNOLOJİK EKİPMANLARIN İŞ SÜREÇLERİNİN DAHA DİNAMİK VE VERİMLİ OLMASINA YARDIMCI OLDUĞU KANITLANDI.

Dijital perakendenin geleneksel mağazalara ihtiyacı bitmeyecek

10.05.2018 - 17:15

Deloitte’un global olarak hazırladığı ‘Perakende 360 – Bağlantılı Mağazalar Raporu’, perakende sektörünün geçirdiği dijital dönüşüme odaklanıyor. Rapora göre perakendedeki dijital trendlerde 4 başlık öne çıkıyor: Biyometrik Teknolojiler, Yapay Zeka ve Makine Öğrenimi, Görüntü İşleme Teknolojileri ve Nesnelerin İnterneti (IoT). Rapor ayrıca, teknolojinin gelişimiyle birlikte artan online mağazacılığın geleneksel mağazaların sonunu getireceği iddialarına da yanıt veriyor.

2020 sonuna kadar 44 AVM geliyor

11.04.2018 - 09:39

JLL TÜRKİYE’NİN 2017 YILINI KAPSAYAN “TİCARİ GAYRİMENKUL PAZARI GÖRÜNÜMÜ” RAPORUNA GÖRE TÜRKİYE GENELİNDEKİ 401 ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE YAKLAŞIK 12,2 MİLYON METREKARE TİCARİ KİRALANABİLİR ALAN YER ALIYOR. İNŞAAT HALİNDE OLAN 44 AVM’NİN İSE 2020’NİN SONUNA KADAR TAMAMLANMASI BEKLENİYOR.

Kart kullanım alışkanlıklarında çarpıcı sonuçlar!

11.04.2018 - 09:36

ARAŞTIRMAYA GÖRE HER 10 KİŞİDEN 7’SİNİN ÖDEME ARACI OLARAK KREDİ KARTI KULLANMAYI TERCİH ETTİĞİ GÖRÜLÜRKEN, BANKA KARTINI PARA ÇEKMEKTENSE ÖDEME ARACI OLARAK KULLANANLARIN SAYISI DA ARTIYOR. GELECEKTE ÖDEMELERİNİ CEP TELEFONU İLE YAPMAK İSTEYENLERİN ORANI BU YIL YÜZDE 67’YE YÜKSELİRKEN, TEMASSIZ ÖDEME TEKNOLOJİSİNİ KULLANANLARIN ORANININ SON 2 YILDA YAKLAŞIK 3 KATINA ÇIKTIĞI GÖZLENİYOR.

Tüketicinin harcama kriteri değişti

11.04.2018 - 09:16

KPMG, ‘BEN, HAYATIM VE CÜZDANIM’ ARAŞTIRMASIYLA TÜKETİCİNİN ALIŞVERİŞ YAPARKEN VERDİĞİ KARARLARI İNCELEDİ. TÜKETİCİ ÜRÜNLERİ VE PERAKENDE SEKTÖR LİDERİ FİKRET ÇETİNKAYA, “GÜÇ ŞİRKETLERDEN TÜKETİCİLERE GEÇTİ. KARAR ALMA SÜRECİ DEĞİŞEN MÜŞTERİLER, SEKTÖRE YÖN VERİYOR. KPMG BU ARAŞTIRMASINDA, DAVRANIŞSAL, FİNANSAL VE DEMOGRAFİK BOYUTLARDA TÜKETİCİLERİN KARAR VERME SÜRECİNİ İNCELEYEREK ŞİRKETLERİN TÜKETİCİYİ DOĞRU OKUMASINI SAĞLIYOR” DEDİ.

Subscribe to Araştırma

playpark

Yukarı