Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

Girişimcilere markanın ulusal bakış açısı ve kültürü mutlaka empoze edilmeli!

06.09.2017 - 11:44

Markaların bulundukları şehirde ve özellikle AVM’de reklam süreçlerini doğru ve sürekli olarak planlaması gerektiğini belirten 67 Burda AVM Genel Müdürü Kubilay Cem Kabacan,  “Günümüz tüketim alışkanlığında, marka bilinirliğinin yanısıra görsel temasın ön plana çıktığı düşünüldüğünde, markaların ürünlerini tüketiciye gösterebileceği platform sayısının artması, markanın kendini ifadesinde artı değer sağlamaktadır” dedi. 

AVM’lerde büyümek isteyen franchise firmaları hangi kriterleri barındırmalı ve hangi koşullara sahip olmalı?
Öncelikle firmalar vizyonel bir bakış açısına sahip olmalı. Markalar genellikle franchise yatırımcılarını maddi gücü olan yerel girişimciler arasından bulmaktadır. Ancak maddi gücün yanında, yerel girişimciye markanın ulusal bakış açısı ve kültürünün de ciddi anlamda empoze edilmesi gerekir.

Peki, firmalar rakiplerinden ayrışmak ve müşteriyi çekmek adına neler yapmalı?
Markaların bulundukları şehirde ve özellikle AVM’de reklam süreçlerini doğru ve sürekli olarak planlaması gerekir. Günümüz tüketim alışkanlığında, marka bilinirliğinin yanısıra görsel temasın ön plana çıktığı düşünüldüğünde, markaların ürünlerini tüketiciye gösterebileceği platform sayısının artması, markanın kendini ifadesinde artı değer sağlamaktadır. 

AVM’lerdeki reklam, indirim veya etkinliklere katılmanın firmanın bilinirliğine ve cirosuna etkisi sizce nedir ya da ne olabilir? 
Markaların doğru zamanlarda indirime girmesi ziyaretçinin markaya olan samimiyetinin artmasını ve aldığı üründe kendini daha güvende hissetmesini sağlar. Yapılan etkinliklerde aktif rol alması ve AVM içinde reklam alanlarında kendini ve ürününü ifade etmesi markanın AVM ziyaretçisini önemsediği algısını oluşturmaktadır.Bu etkenlerin AVM içindeki rakiplerinin önüne geçmesinde olumlu etkisi olduğunu düşünüyorum. 

Kiralama noktasında franchise firmalarıyla sorunlar yaşadığınız oluyor mu? Oluyorsa bu konuda ortak bir uzlaşmaya nasıl varılabilir?
Zamanımızın en önemli unsurlarından biri iletişimdir. Ortak fayda da kazan kazan mantığının doğru ifade edildiği bir platformda problemlerin çözüldüğünü gözlemliyoruz. 

ops

Yukarı