Ana içeriğe atla

ops

Türk kahvesindeki tat ve lezzet…

06.09.2017 - 09:37

Türkiye’nin ilk ve tek yerli butik kahve zinciri olarak, girişimciler ve AVM yatırımcıları tarafından tercih edilen, örnek gösterilen ve güvenilen bir marka olduklarını yaşayarak görmekte olduklarını belirten Gönül Kahvesi Firma Sahibi Yaman Yardımcı, “Türkiye’deki birçok AVM’de başarılı bir şekilde bulunmamızda bunun bir kanıtı olarak gösterilebilir” dedi.

“Dünyada bir gün herkes Türk Kahvesini tadacak” sloganıyla yoluna devam eden Gönül Kahvesi başta Avrupa, Asya, Körfez Ülkeleri olmak üzere, dünyanın her köşesinden talepler alan bir firma. Buna bağlı olarak 2023 yılına kadar dünyada en az 223 şubeye ulaşmayı hedefleyen Gönül Kahvesi, çalışmalarında hız kesmeyerek büyümesini her geçen daha da artırıyor. 
;
HEDEF; KENDİ ALANINDA EN BİLİNEN MARKA OLMAK
“Kendi iş alanımızda en bilinen marka olma hedefine sahibiz. Özel formülleri bulunan özgün ürün gamımız, mağaza konseptimiz ve yenilikçi yaklaşımımızla bu hedefe yürüyoruz. Tüm bunları doğru bir şekilde kurgulayıp ve uygulayabilmek içinse franchise sistemini tercih etmekteyiz” açıklamasında bulunan Gönül Kahvesi Firma Sahibi Yaman Yardımcı, yurt içi ve yurt dışı şube yatırımları hakkında şu bilgileri verdi:
“Gönül Kahvesi yurt dışı ilk şubesini 2014 yılında Saraybosna’da Sarajevo City Center AVM’de açmış olup, 2017 yılının Mart ayında Bahreyn şubesini Muharaq şehri Seef Mall'da, 2017 yılının Nisan ayında Avusturya şubesini Vorarlberg Eyaleti Dornbirn şehrinde açtı. 2017 yılının Temmuz ayında ise Saraybosna 2. şubesini açmış olan firmamız, yurt dışındaki şube sayısını 4’e çıkarmış oldu.”

RİSKLERİ YOK EDEN SİSTEM 
“Gönül Kahvesi, akılcı kurgulanmış ve sade işleyişi ile riskleri ilk başta yok ederek ilerlediği için kendisini sürekli bu sektörde geliştirmekte ve farklılaştırmaktadır” diyen Yardımcı, “Sistemin yüzde 99’u Gönül kahvesi tarafından oluşturulmuş, geriye kalan yüzde 1’lik kısım da girişimci adaylarımızın işletmenin başında durup, işletmeye sahip çıkmasıyla tamamlanmaktadır” diyerek girişimcilerin kendilerini tercih etme sebeplerini açıkladı.
Türkiye’nin ilk ve tek yerli butik kahve zinciri olarak, girişimciler ve AVM yatırımcıları tarafından tercih edilen, örnek gösterilen ve güvenilen bir marka olduklarını yaşayarak görmekte olduklarını belirten Yardımcı, “Türkiye’deki birçok AVM’de başarılı bir şekilde bulunmamızda bunun bir kanıtı olarak gösterilebilir” diyerek sözlerine son verdi.

ops

Yukarı