Ana içeriğe atla

 

AVM

E-TİCARETİN 2020 YILI PERFORMANSI

22.01.2021 - 08:58

E-ticaret teknolojileri altyapı sağlayıcısı Ticimax, 2020 yılı e-ticaret büyüme oranlarını açıkladı. Buna göre, kategoriler bazında en yüksek artış oranları beyaz eşya ve küçük ev aletlerinde yaşanırken, en az büyüyenler ise kırtasiye ve çiçek oldu.

E-TİCARET SEKTÖRÜNÜN 2021 HEDEFİ 400 MİLYAR TL

15.01.2021 - 14:00

Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), 2020 yılının e-ticaret verilerini açıkladı. ETİD verilerine göre; koronavirüs salgının da etkisiyle, 2020 yılında online alışveriş harcamaları geçen yıla göre yüzde 85 büyüdü. Rekor büyüme yaşayan e-ticaret sektörünün 2021 hedefi ise yüzde 400 milyar TL.

KORONAVİRÜS NEDENİYLE EVDEN ÇIKAMADIK, YILBAŞINDA EN ÇOK BEYAZ ET TÜKETTİK

15.01.2021 - 10:59

Koronavirüs salgını tedbirleri kapsamında bulaş riskini azaltmak için Türkiye genelinde uygulanan 80 saatlik sokağa çıkma kısıtlaması, market satışlarını artırdı. Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) Başkanı Ömer Düzgün, yerel zincirlerin satışlarını yılbaşı haftasında bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 40 artırdığını söyledi. Yeni yıla ailesi ile birlikte evlerinde giren vatandaşlar, kısıtlama öncesinde marketlerden en çok beyaz et, kuruyemiş ve meyve satın aldı.

TMD UYARDI: DAHA FAZLA MAĞAZA KAPATMALARI GÖREBİLİRİZ

13.01.2021 - 09:24

TMD Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Stamati: Türkiye’de şirketler İMECE usulü birbirinin elinden tutarak yardımlaşarak, birbirlerini idare ederek bugünlere geldi. Hakikaten kârlılık kalmadı. Satışlar Ancak günü kurtarmaya yetiyor.

PERAKENDE ÇOK ACİL ‘EKONOMİK AŞI’ BEKLİYOR

11.01.2021 - 11:20

BMD Başkanı Sinan Öncel, cirolardaki büyük kayba rağmen kiralar, genel giderler ve diğer maliyetlerdeki artış nedeniyle perakende sektörünün bağışıklık sisteminin çökmek üzere olduğunu vurguladı. Öncel, “Eğer önerilerimize kulak verilmez ve acil ‘ekonomik aşı’ yapılmaz ise yakın gelecekte birçok markamızı maalesef kaybedebiliriz” uyarısında bulundu.

VESTEL’İN YENİ MARKA YÜZÜ: BEYAZIT ÖZTÜRK

07.01.2021 - 13:43

 Sadece Türkiye’nin değil dünyanın önde gelen teknoloji üreticilerinden Vestel, ürün ve teknolojileri, yenilikçi hizmet ve uygulamalarıyla marka yolculuğunda yeni bir dönem başlatıyor. Yeni dönem iletişiminde Beyazıt Öztürk’ün temsil edeceği Vestel artık dünyanın dört bir yanındaki tüketicilerinin taleplerine “Vestel’le Olur, Neden olmasın?” diyerek cevap verecek.

Subscribe to Perakende

ASDAS

Yukarı