Ana içeriğe atla

ops

Organizasyon

Sosyal mecralar katılımcıları etkinliğe daha fazla entegre ediyor

18.01.2018 - 11:05

Sosyal medya bileşenlerinin organizasyonlarda etkinlik yönetimi için önemli fırsatlar sunduğundan bahseden Alya İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı, Firuze Kaymaz Fahjan, “Biz ajans olarak etkinlik öncesinde sosyal medyayı daha çok hedef kitleyle sosyal etkileşimi ve bilinirliği artırmak adına kullanıyoruz” dedi.

“Değişerek, büyüyerek gelişiyoruz”

18.01.2018 - 11:04

Sosyal medyanın etkileşimli deneyim için önemli olduğuna değinen GA Çocuk Genel Müdürü Özlem Seller, “Müşteri açısından ürüne ve hizmete ulaşmada, kurumlar açısından da müşteriye ulaşmada bu çok kanallı mekanizmanın avantajları büyük. Dolayısıyla gerek sosyal medya gerekse dijital kaynakların imkanlarından sonuna kadar yararlanmaya çalışıyoruz” dedi.

Sosyal medya ile istenilen kitleye erişmek mümkün

18.01.2018 - 11:00

SOSYAL MEDYANIN ORGANİZASYON SEKTÖRÜNDEKİ ÖNEMİNE DEĞİNEN LİDER ENTERTAİNMENT İLETİŞİM TASARIMCISI ONUR YILMAZ, ETKİNLİKLERİN TANITIM BÜTÇESİNİN BÜYÜK ORANINI SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPTIKLARI REKLAMLARA AYIRDIKLARINI BELİRTTİ.

Dijital platformlar dipsiz bir kuyu…

18.01.2018 - 10:59

HEDEF KİTLELERİ BELİRLEYEREK İNTERNET KULLANICILARINA HER KANALDAN ULAŞTIKLARINI BELİRTEN TİYATROKONSER.COM KURUCUSU BERKAN OZ, ORGANİZASYONLARDA SOSYAL MEDYA TANITIMININ ÖNEMİNE DEĞİNDİ.

Doğru planlama ile krizler önlenebilir

14.12.2017 - 11:00

Organizasyonlarda kriz yönetimi üzerine görüşlerini aldığımız İyibirşey A.Ş. Ajans Direktörü Özdem Çoban, aynı zamanda 2017 yılını değerlendirip, 2018 yılı için de öngörülerini bizlerle paylaştı.

Rekabet farklılıklarla kolaylaşıyor

14.12.2017 - 10:47

Yeniliklere sıcak bakan bir firma olduklarını dile getiren Beyaz Eller Şirket Sahibi Emrah Ermiş, “Her zaman ve her sektörde olduğu gibi yaptığınız işte farklı değilseniz rakipleriniz ile mücadeleniz zorlaşır” açıklamasında bulundu.

Hedef kitleyi iyi tanımak gerekiyor

14.12.2017 - 10:45

2018 yılının birçok marka ve kurum için interaktif dijital etkinlikler yılı olacağını söyleyen TM Motivasyon Ajans Başkanı Murat Kalaman, “Sektör daha da hareketli ve eğlenceli olacak. Çünkü artık muhatap olduğumuz kişiler daha bilinçli, genç, yenilikçi ve ne istediğini bilen kişiler”  diye konuştu.

Ticari hayatlar dalgalanmalarda durup beklemeyi kaldıramaz

14.12.2017 - 10:44

Bu ayki sayımızda, özellikle tansiyonun yükseldiği dönemlerde, organizasyon firmalarının ne gibi stratejiler uyguladığını öğrenmeye çalıştık. Bu maksatla görüştüğümüz ve düşüncelerini aldığımız Florist Çiçekçilik Okulu Kurucusu Esra Şavkıner, kendi firmalarının uyguladığı yöntemlerden, tutum ve davranışlardan bahsetti.

Kurumsal etkinliklerinizi nasıl daha eğlenceli hale getirebilirsiniz?

14.12.2017 - 10:43

Yaklaşık üç yıl önce kurumların etkinlikleri için mizah dozu yüksek video içerikler üretmeye başladıklarından bahseden Kurumsal Eğlence Kurucu Ortağı Ender Ayna, temel motivasyonlarının her zaman dikkat çekmek, akılda kalmak, ağızdan ağıza yayılacak işler çıkartmak olduğunu söyledi. Bu bağlamda Cameo Booth projesini hayata geçiren Kurumsal Eğlence, Türkiye’nin ilk anlık görüntü işleyen green box video kabinini yaparak kişiye özel video içerik üretilmesini sağladı.

Subscribe to Organizasyon

ops

Yukarı