Ana içeriğe atla

ops

Organizasyon

İlk yarıyılın aksine ikinci yarıyıl çok daha hareketli olacak

06.09.2017 - 09:58

2017 YILININ İLK ETABININ DURAĞAN VE DAHA ÇOK TEMKİNLİ GEÇTİĞİNİ DİLE GETİREN AŞKIM ORGANİZASYON ŞİRKET SAHİBİ AŞKIM BAYUK, İKİNCİ YARIYILIN BAYRAMLAR VE BACK TO SCHOOL İLE BİRLİKTE OLDUKÇA HAREKETLİ VE DOLU DOLU BİR SEZON OLARAK BAŞLAYACAĞINI BELİRTTİ. AYRICA BAYUK, BU DÖNEM İÇİN BİRÇOK YENİ ETKİNLİĞİ VE PROJEYİ DEVREYE SOKTUKLARINI SÖYLEDİ.

Organizasyon sektöründe eventler şekil değiştiriyor

06.09.2017 - 09:56

Organizasyon sektöründe eventlerin şekil, içerik ve takvim açısından farklılaşmaya başladığını söyleyen Event Partners Kurucu Ortakları Fatih Çoban ve Cihan Tükel, ikinci yarıda çok yönlü bir takvimle çalışmalarına devam edeceklerini dile getirdiler.

İyi bir iş briefi ajansın verimliliğini yükseltir!

02.08.2017 - 10:31

“Etkinliğin taraflarından olan AVM yönetiminin asıl ödevi pazarlama departmanı olarak çözülmek istenen sorunu, varılmak istenen hedefi doğru ve açık tanımlamaktır” diyen Biber Organizasyon Ajans Başkanı Burak Karasoy, iyi bir iş briefinin ajansın verimliliğini yükselteceğini, çıkacak önerilerin kalitesini artıracağını dile getirdi. Karasoy ayrıca, en önemli konunun AVM yönetiminin değerleme yapabilmesi olduğunu belirtti.

AVM’ler deneyim odaklı aktiviteler ile farklılaşabilir

02.08.2017 - 10:30

Her geçen gün artan AVM sayısıyla birlikte rekabetin de zorlaştığını dile getiren Elli5 Event Ajans Başkanı Fatih Türe, bu doğrultuda farklılaşmanın önemini belirterek şunları söyledi: “Son yıllarda en çok ses getiren pazarlama aktivitelerinin deneyim odaklı olduğunu gördük, önümüzdeki dönemde de kişisel deneyimlerin kitleler ile paylaşıldığı etkinliklerin, iş sonuçlarında farklılaşmayı ve başarıyı getireceğini düşünüyoruz.” 

AVM’ler boş vaatlere inanmamalı!

02.08.2017 - 10:28

BAZI ETKİNLİK TASARIMCILARININ BOŞ VAATLERLE ZİHİNLERİ BULANDIRDIĞINA DİKKAT ÇEKEN MASK ORGANİZASYON ŞİRKET SAHİBİ CAN KARAKAŞ, AVM’LERİN BU BOŞ VAATLERE İNANMAMASI GEREKTİĞİNİN DE ALTINI ÇİZDİ.

“Sadece ziyaretçi için etkinlik yapılmaz!”

02.08.2017 - 10:27

AVM’lerin sadece ziyaretçiyi AVM’ye çekecek etkinliklere değil, bünyelerindeki markalara da yarar sağlayacak etkinliklere imza atmaları ve bunun için de işinde profesyonel firmalarla anlaşmaları gerektiğini vurgulayan Turnagöl Tiyatrosu Firma Sahibi Cihan Turnagöl, “Bir etkinlik alınırken yöneltilen ilk soru ‘İşin bütçesi nedir?’ Bu çok yanlış bir tutum… İlk soru her zaman ‘Bu aktivite bize ne katacak?’ olmalıdır” dedi.   

Subscribe to Organizasyon

ops

Yukarı