Ana içeriğe atla

S

 

DENEYİM ODAKLI ETKİNLİKLER BAŞARILI OLUYOR

19.12.2018 - 13:31

Türkiye’deki event sektörünün yurt dışı ile kıyaslandığı zaman gerek kreatif fikirler gerekse uygulama anlamında çok önde olduğunu belirten Elli5 Event Ajans Başkanı Fatih Türe, son yıllarda en çok ses getiren pazarlama aktivitelerinin deneyim odaklı olduğuna da değindi.

EVENT SEKTÖRÜNDE YURT DIŞINDAN ÖNDEYİZ
Event kültürünün ülkemizdeki yerini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Türkiye’deki event sektörüne baktığımızda ve yurt dışı ile karşılaştırdığımızda, gerek kreatif fikirler gerekse uygulama anlamında  onlardan çok  önde olduğumuzu görüyoruz. 
Türkiye’nin farklı sektörlerinde markalara hizmet veriyoruz, iletişim stratejilerine ve hedef kitlelerine uygun aktiviteler kurgulayıp, sorunsuz  sahada uyguluyoruz. Bunu yaparken de zaman içinde edindiğimiz bilgi, tecrübe, dinamizm, farklılık, duyduğumuz heyecan ve en önemlisi trendleri çok yakından takip etmemiz, sorunsuz ve gurur duyacağımız  etkinliklere imza atmamızı sağlıyor. 

GELİŞEN KONSEPT VE TRENDLERİ TAKİP EDİYORUZ
Orijinal olmak adına neler yapıyorsunuz? 

Hayalimiz binlerce kişinin katıldığı, milyonlarca insan ile etkileşime geçebileceğimiz  projelere imza atabilmek; bunun için de farklı ve esnek düşünmemiz, monotonluktan uzak, gerçekleştirilebilir ve sürdürülebilir fikirleri başarılı bir uygulama ile  sunmamız farklılaşmamızı  sağlıyor. Son yıllarda en çok ses getiren pazarlama aktivitelerinin deneyim odaklı olduğunu gördük, kişisel deneyimlerin kitleler ile paylaşıldığı etkinliklerin iş sonuçlarında farklılaşmayı ve başarıyı getirdiğini düşünüyorum. Bu doğrultuda Amerika ve Avrupa’da  gerçekleşen sektör fuar ve konferanslarına Elli5 Event olarak katılıyor ve dünyadaki etkinlik sektörünü yerinde analiz edip, gün geçtikçe değişen, gelişen konsept ve trendleri eş zamanlı olarak takip ederek, projelerimizde  hayata geçiriyoruz.
 
MARKANIN İLETİŞİM STRATEJİSİNE UYGUN OLMALI…
Müşterilerinizin eventlerden beklentileri neler oluyor?
Tasarladığımız projelerin, markanın iletişim  stratejisine, bütçesine uygun, sürdürülebilir ve gerektiğinde farklı mecralara entegre edilebilir olması iş ortaklarımızın en önemli beklentileri. 
Müşteri ile ele ele verdiğimiz, markanın imajını, sektör içindeki yerini, rakiplerini ve hedef kitlesini  iyi analiz ettiğimiz etkinliklerle hedeflerimize ulaşıyoruz.
 

n

Yukarı