Ana içeriğe atla

https://atalian.com.tr/

Perakende

Perakende ve hizmet yeni yılla toparlandı

15.02.2018 - 15:02

Geçtiğimiz yıl sonuna doğru düşüşe geçen “Sektörel Güven Endeksleri” yeni yılla birlikte hızla yükseldi. Hizmet ve perakende sektörü referans değerin üzerine çıktı.

ANKAmall’da Best Of 70’s Konseri

15.02.2018 - 14:40

Şarkılarıyla 70’li yıllara damga vuran Bilgen Bengü, Ercan Turgut, Ersan Erdura ve Sevda Karaca, Baha Boduroğlu Orkestrası eşliğinde Ankara ANKAmall’da muhteşem bir konser verdi. 

CapacIty AVM’de Teknoloji Festivali Buluşması

15.02.2018 - 14:38

Ferah ve şık mimarisi içindeki kusursuz marka karması, kafe ve restoranları, yenilenen ve özel olarak hizmet veren sinema salonlarıyla alışverişin ve eğlencenin merkezi olan Capacity AVM, sergileri, özel günler için planlanan aktiviteleri, kazandıran kampanyalarıyla yaşamın merkezi olarak konuklarını ağırlamaya devam ediyor.

Mavi yakalılara ‘İşin Olsun’ ile iş bulma fırsatı

15.02.2018 - 14:28

TÜRKİYE’NİN İLK LOKASYON BAZLI İŞ ARAMA UYGULAMASI OLAN İŞİN OLSUN’U KULLANICILARLA BULUŞTURDUKLARINI SÖYLEYEN KARİYER.NET GENEL MÜDÜRÜ FATİH UYSAL, TÜRK MÜHENDİSLERİN İMZASINI TAŞIYAN UYGULAMA İLE MAVİ YAKA ÇALIŞAN İSTİHDAMINA KATKI SAĞLADIKLARINI İFADE ETTİ.

Dijitalleşmek için markalar ne yapıyor?

15.02.2018 - 14:28

HAYATIMIZ DİJİTALLEŞİYOR, İNSANLAR DİJİTALLEŞİYOR, SÜREÇLER DİJİTALLEŞİYOR, İLETİŞİM DİJİTALLEŞİYOR PEKİ YA MARKALAR NE YAPIYOR? BUGÜN BAKILDIĞINDA BİRÇOK MARKANIN DİJİTALLEŞMEYE YÖNELİK ANLAYIŞI MAALESEF SOSYAL MEDYADAN ÖTEYE GİTMİYOR. BU NEDENLE DİJİTAL MARKA SÜRECİNİ ELE ALARAK, İRDELEMEKTE FAYDA VAR.

Perakendede gelecek dijitalleşmeyLe şekillenecek

15.02.2018 - 14:24

“Günümüzde global perakende cirosunun yüzde 85’inin mağazalardan geldiğini düşünürsek, bu satış kanalının önemini hiçbir zaman kaybetmeyeceğini düşünüyorum” diyen Carter’s E-ticaret Müdürü Emrah Yüksel,  “Fakat online ve offline mağazacılık birbirine çok entegre bir şekilde yoluna devam edecek” dedi.

Dijital dünyayla kol kola…

15.02.2018 - 14:23

“2018 yılı, Penti için dijitalleşme yolunda büyük projelerin yılı olacak” açıklamasında bulunan Penti CEO’su Mert Karaibrahimoğlu,  perakendede mağaza sayısı ve ürün çeşitliliği arttıkça eldeki kaynakları en verimli şekilde yönetmek ve geliştirmek için dijital dünya ile kol kola bir yol haritası çizmenin altı çizilmesi gereken noktalardan biri olduğunu söyledi.

“Perakende sektöründe artık her şey dijital uygulamalarla zenginleşiyor”

15.02.2018 - 14:18

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTIRMAK İÇİN MÜŞTERİLERİMİZLE ALIŞVERİŞ SIRASINDA ETKİLEŞİMDE OLMAK, ONLARA YENİLİKÇİ SERVİSLER SUNMAK ARTIK KAÇINILMAZ” DİYEN  OLEG CASSINI E-TİCARET VE DİJİTAL PAZARLAMA MÜDÜRÜ PINAR TANRIKULU, “NESNELERİN İNTERNETİ OLARAK TABİR EDİLEN ‘IOT’ YANİ ‘İNTERNET OF THINGS’ DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE GELECEĞİN EN ÖNEMLİ KONULARINDAN BİRİSİ” DEDİ.

Dijital Mağazacılıkta İmza Farkı!

15.02.2018 - 14:16

2018’in ilk yarısında hizmete açılması planlanan İmza online mağazasıyla İmza müşterileri e-ticaret kanalı ile güncel moda ve trendleri yakından takip ederek alışveriş imkanına kavuşacak.

Subscribe to Perakende

https://atalian.com.tr/

Yukarı