Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

BOYNER’DEN 2018’DE DİKKAT ÇEKİCİ ZİYARET VE SATIŞ PERFORMANSI

12.02.2019 - 13:54

TÜRKİYE’NİN DÖRT BİR YANINDA 7’DEN 70’E HERKESİ KUCAKLAYAN BÜYÜK BİR MAĞAZACILIK OPERASYONU YÜRÜTEN BOYNER, 2018 YILINDA ZİYARETÇİ REKORU KIRDI. 2018 YILI BOYUNCA 126 MİLYON ZİYARETÇİ AĞIRLAYAN BOYNER MAĞAZALARININ TOPLAM SATIŞLARI BİR ÖNCEKİ SENEYE GÖRE YÜZDE 23 ARTIŞ GÖSTERDİ. 

Boyner Büyük Mağazacılık; “Boyner”, “Boyner Sports”, “Boyner Outlet”, “boyner.com.tr” olmak üzere 4 ayrı satış kanalı, 38 ilde toplam 115 mağaza ve 272 bin metrekareye ulaşan satış alanıyla Türkiye’nin lider mağaza zinciri olarak hizmet vermeye devam ediyor. 

Türkiye’nin en çok sevilen alışveriş destinasyonlarının başında gelen Boyner mağazaları, 2018 yılında ziyaret rekoru kırdı. Boyner mağazaları 2018 yılı boyunca toplam 126 milyon ziyaretçi ağırlarken, sadece yılbaşı alışverinin yapıldığı dönemde 11,5 milyon tüketici Boyner’i ziyaret etti. 2018 yılında yatırımlarına devam ederek 4 ilde 6 yeni mağazasını tüketicilerle buluşturan Boyner’in toplam satışları bir önceki seneye göre yüzde 23 artış gösterdi.

Kurulduğu günden bu yana “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti” ilkesini benimseyen,  binlerce markanın milyonlarca ürünü ile kolay bir alışveriş imkanı sunan Boyner, 2018 yılında da tüketicisinin yanında olmaya, özel günler ve Çılgın Kelebek gibi dönemlerde sunduğu ayrıcalıklar ve 9’a varan taksit imkanlarıyla müşterisinin kalbini fethetmeye devam etti.

İNTERNET MAĞAZASININ SATIŞLARI YÜZDE 80 BÜYÜDÜ
Boyner, bir başka rekoru da internet mağazasının performansında gösterdi. 2018 yılında boyner.com.tr, başarılı ürün ve kampanya yönetimi ve rekabet gücü ile pazarı domine ederek toplam 2 milyon adet ürün satışı gerçekleştirdi. İnternet mağazasını 100 milyon kişi ziyaret ederken, bir önceki seneye göre satışlarda yüzde 80 artış oldu. Tüm satışlar içinde internet penetrasyonu yüzde 6’ya yükseldi.  

40 MİLYONDAN FAZLA ÜRÜN SATILDI
Boyner’de 2018 yılında kadın, erkek, çocuk, aktif spor, ayakkabı&çanta, kozmetik, aksesuar, ev olmak üzere toplam 8 kategoride 40 milyondan fazla ürün satıldı. En çok satılan ilk 5 ürün şöyle sıralandı: Tişört, gömlek, kazak, pantolon ve sweatshirt. Boyner müşterilerinin en çok tercih ettiği ilk beş marka ise US. Polo ASSN., Nike, adidas, Mavi ve Limon oldu.

BOYNER KOZMETİK KATEGORİSİNİN ŞAMPİYONU “PARFÜM” OLDU 
Selektif kozmetikte sadece iç pazara ve Avrupa’ya göre değil; gümrüksüz satış yapan mağazalara göre dahi oldukça uygun fiyatlara sahip olan ve 120’den fazla marka, 10 binden fazla ürünle zengin bir seçki sunan Boyner Kozmetik kategorisi de 2018 yılında büyümesini sürdürdü. Bir önceki seneye göre yüzde 20’ye yakın bir büyüme gösteren kategorinin, şampiyon ürün grubu ise parfüm oldu. Satışların yüzde 20’sini Boyner özel ürün ve markalarından elde eden Boyner Kozmetik kategorisi, avantajlı fiyatları ve eşsiz servis deneyimi ile 2019 yılında da lüks kozmetiği ulaşılabilir kılmayı hedefliyor.

n

Yukarı