Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

ÇALIŞANA YATIRIM HER KOŞULDA KAZANDIRIYOR

06.09.2017 - 11:12

“Doğru zamanlarda modern yatırımlar yapıp hizmet kalitemizi artırarak, müşteri ile doğru iletişim kurup markamızı en üst seviyeye taşımaktayız” açıklamasını yapan Naramaxx Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Özkarakaşlı, bu noktada çalışanlarına büyük görev düştüğünü, çünkü çalışanların marka ve müşteri arasında önemli bir yere sahip olduğunu dile getirdi. Özkarakaşlı, “Unutulmamalıdır ki hizmet kalitesi, tüketici beklentileri ile gerçekleşen hizmet performansı sonucu ortaya çıkar” dedi. 

ReSQ (Perakende Hizmet Kalitesi) için neler yapıyorsunuz? Hızlı ve etkin hizmet verebilmek adına gerçekleştirdiğiniz çalışmalar neler?
Doğru zamanlarda modern yatırımlar yapıp hizmet kalitemizi artırarak, müşteri ile doğru iletişim kurup markamızı en üst seviyeye taşımaktayız. Bu noktada çalışanlarımıza büyük görev düşüyor, çünkü çalışanlar marka ve müşteri arasında önemli bir yere sahiptir. Unutulmamalıdır ki hizmet kalitesi, tüketici beklentileri ile gerçekleşen hizmet performansı sonucu ortaya çıkar.
Bu yüzden personellerimizi eğitiyor, müşterilerimiz ile doğru şekilde iletişim kurmasını sağlıyoruz. Bunun yanı sıra anında ulaşılabilirlik öncelikli hedeflerimiz arasındadır. Konsept mağazalarımız dışında müşterilerimize mobil applicator ve  online mağazamızdan da hızlı ve etkin bir şekilde hizmet veriyoruz. Online hattımız daima açık olup, müşteri taleplerini dinlemekte ve sorularına anında cevap vermekteyiz. İş günü içinde verilen siparişlerin gün içerisinde çıkışını yapıp müşterilerimizi bekletmeden adreslerine ulaştırıyor, teslim süresini kısaltıyoruz.
Aynı zamanda gelişen teknolojiyi daima takip ediyor, hızlı ve etkin hizmet verebilmek adına yenilikleri uygulamaya geçiriyoruz.

Müşteri beklentileri firmanız için ne kadar önemli?
Müşterilerin beklentileri, hangi sektörde olursanız olun hiç değişmiyor. Müşteriler daima ilgi gösterilmesini, verilen sözlerin tutulmasını, doğru iletişim kurulmasını ve yüksek kalitede makul fiyatlı ürünlere ulaşmak istiyor. Biz de müşterinin hem aklına hem de kalbine dokunarak etki yaratmak zorundayız.
Bu yüzden müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarına, aldığı ürün veya hizmetten beklentilerine cevap vermek ve onların mağazamızdan mutlu bir şekilde ayrılmasını sağlamak bizim için çok önemli. Çünkü beklentileri karşılanan müşteri, markaya bağlı bir müşteri oluyor. 

Marka ile müşteri arasında önemli bir yer tutan personel noktasında dikkat ettiğiniz hususlar neler? 
Öncelikle görünüm oldukça önemli. Müşteri ile iletişime geçecek personellerimizin daima bakımlı, temiz giyimli ve güler yüzlü olmasına dikkat ediyoruz. İkinci adım ise doğru iletişim kanalı ile ürünlerimizin müşterilerimize doğru bir şekilde tanıtılmasıdır. Bu yüzden tüm personellerimiz müşteri ile iletişim ve hizmet kalitesi konusunda eğitim almakta. Bu eğitim ile müşteri istek ve ihtiyaçlarına en doğru şekilde cevap vererek müşteri memnuniyetini daha yüksek seviyelere çıkartıp, marka ve müşteri arasında bağ kurmaya çalışıyoruz.

Olumsuz bir durumla karşılaştığınızda bununla nasıl baş ediyorsunuz? 
Sabırlı, sakin, dinleyen, yardıma hazır, çözüm ortaklı sonuca gidebilen bir yol izleyip her iki tarafın da mutlu olmasını sağlıyoruz.

ops

Yukarı