Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Faruk Sağın’dan yıl sonuna kadar 10 mağaza…

10.05.2018 - 16:13

TÜRKİYE’DE YALNIZCA ONLİNE KANALDA SATIŞLAR GERÇEKLEŞTİREN FARUK SAĞIN MARKASI, PAZARLAMA STRATEJİSİNİN YÖNÜNÜ DEĞİŞTİRİYOR. DOKUNARAK ALIŞVERİŞ YAPMAK İSTEYENLER İÇİN İLK MAĞAZASINI İZMİR MAVİBAHÇE AVM’DE AÇAN FARUK SAĞIN, İSTANBUL METROCITY AVM’DE İKİNCİ MAĞAZASINI AÇTI. FARUK SAĞIN MARKASI GENEL MÜDÜRÜ FARUK SAĞIN, “YIL SONUNA KADAR 5 TANE YURT İÇİNDE, 5 TANE DE YURT DIŞINDA OLMAK ÜZERE TOPLAMDA 10 MAĞAZA DAHA AÇILMASI HEDEFLENİYOR.” DEDİ.

Faruk Sağın markası olarak online kanallar üzerinden satış yapıyordunuz. Mağazalaşma sürecine girdiniz. Buna nasıl karar verdiniz? 
Faruk Sağın olarak, kısa sürede ayakkabı sektörüne yön veren bir marka haline geldik. Giyim sektörüne de hızlı bir giriş yaptık. Dünya kalitesi ve zevkinde yerli bir marka olarak Avrupa’ya ve Amerika’ya ulaşmışken kendi insanımıza da daha yakın olmak istedik. Dokunarak alışveriş yapmayı ve üzerinde denemeyi seven insanların varlığını da göz ardı etmek istemedik. Bu nedenle İzmir ve İstanbul’da mağaza açtık. İzmir’deki mağazamız Mavibahçe’de, İstanbul’daki mağazamız ise Metrocity AVM’de bulunuyor. İlerleyen dönemlerde açtığımız her mağazada kişiye özel stil danışmanlığı hizmeti vermeyi de planlıyoruz.

Erkeklerin moda ihtiyaçlarına seslenen bir markasınız. Peki, erkek modasında yaşanan değişimler neler? 
Erkek moda algısı öyle değişti ki artık bu durum “içinde bulunduğumuz dönemin yansıması” olarak tanımlanıyor. Bundan 10 yıl önce, dar ve kısa pantolon giyen ya da normal çorap yerine babet çorap giyerek podyumda yürüyen mankenler görüldüğünde, koleksiyondaki parçalara farklı yakıştırmalar yapılabiliyordu. Bugün bütün bunlar ortadan kalktı. Çünkü yeni akım rahatlık ve şıklık. Bu trend iş insanları arasında hızla yayılıyor. 
Artık erkekler karizmatik takım elbiselerini spor görünümlü klasik ayakkabılarla tamamlıyor. İş insanları “smart casual” dediğimiz daha rahat ama stilinden taviz vermeyen görünümler tercih ediyor. Faruk Sağın markası bu akımın ortaya çıkmasına, gelişmesine, zenginleşmesine ciddi katkı sağladı. 

Faruk Sağın kreasyonları nasıl bir tasarım çizgisine sahip?
Faruk Sağın, klasik ve modern tarzları ustalıkla birleştiren, şehirli, stil sahibi, karizmatik erkeklere hitap eden bir tasarım çizgisine sahiptir.

2018 İlkbahar-Yaz koleksiyonunuz hakkında bilgi verir misiniz?
Rengin bol olduğu bir koleksiyon hazırladık. Ayakkabıdan cekete, tişörtlerden pantolonlara kadar bu yıl erkeklerde en çok karşımıza çıkan renkler milenyum mavisi ve pembesi olacak. Aynı şekilde turuncu ve sarı gibi canlı renkler de olmazsa olmazımız. Takım elbiselerde ise bej ve gri tonlar, bisiklet yaka ve polo yaka tişörtlerde ise lazer baskılı tropikal desenler görünür olacak. Ceketlerde, tişörtlerde, pantolonlarda kullanılan dikey çizgilerde sezonun bir diğer trendi.

Gerek yurt içi gerekse yurt dışı olmak üzere 2018 yatırımlarınızı öğrenebilir miyiz? Neler planlanıyor?
Yıl sonuna kadar 5’i yurt içinde, 5’i yurt dışında olmak üzere toplamda 10 mağaza daha açmayı hedefliyoruz. 

playpark

Yukarı