Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

Günümüzün şartlarına ayak uydurmak gerek!

06.09.2017 - 11:08

“Sektörde verimli olmak, sağlam adımlar atmak ve doğan fırsatları değerlendirebilmek için değişen koşullara ayak uydurmak gerektiğine inanıyorum” açıklamasında bulunan Crispino Yönetim Kurulu Başkanı Fatma Küçük, “Buna bağlı olarak markamız adına planlama oluştururken, gerekli olan şartları baz alıyor ve değerlendiriyoruz” dedi. 

ReSQ (Perakende Hizmet Kalitesi) için neler yapıyorsunuz? Hızlı ve etkin hizmet verebilmek adına gerçekleştirdiğiniz çalışmalar neler?
Sektörde verimli olmak, sağlam adımlar atmak ve doğan fırsatları değerlendirebilmek için değişen koşullara ayak uydurmak gerektiğine inanıyorum. Buna bağlı olarak markamız adına planlama oluştururken, gerekli olan şartları baz alıyor ve değerlendiriyoruz. Perakende sektöründe de rekabet artmış ve bu da daha zorlu rakiplerle mücadele ortamı yaratmıştır. Biz marka bilinirliğimizden aldığımız desteği ürün kalitesi ve uygun fiyatlarla birleştirerek bir tüketici profili elde ettik. Bundan sonra da aynı strateji ile kendimizi geliştirerek yolumuza devam edeceğiz. 

Müşteri beklentileri firmanız için ne kadar önemli, bu beklentileri karşılamak adına perakendecilerin izlediği strateji ne? 
Biz müşterilerimize koleksiyonlarımızda uyumlu renk ve model alternatifleri sunarak, onların alışverişlerini hızlandırıyoruz. Erkekler genel olarak hazır kombinlere yöneldiği için bu unsurun olması gerektiğini düşünüyorum. Hem klasik hem de smart casual ürün gruplarımızı geniş tutarak, çok yoğun bir tempoda çalışıyoruz. Crispino’nun geniş ürün yelpazesi ile alışverişi kolaylaştıran kombin imkanları, doğru fiyat stratejisi ve farklılık yaratan hizmet anlayışımız ile ayda bir koleksiyonumuzu yenileyerek müşterilerimize farklı alternatifler sunuyoruz.
Bunun yanında tüketici artık hayatını kolaylaştıran ürünler giymeyi tercih ediyor. Özellikle takım elbise giyen kişiler için yazın serin, kışın sıcak tutan kumaşlar kullanıyoruz. Bir de sık seyahat edenler için ütü gerektirmeyen, kırışmayan kumaşlarımız var. Mümkün olduğunca rahat ve kullanışlı kıyafetler sunmaya çalışıyor ve inovatif ürünlere de daha fazla ağırlık veriyoruz.

Marka ile müşteri arasında önemli bir yer tutan personel noktasında dikkat ettiğiniz hususlar neler? 
Mağaza içerisinde dizayn, teşhir, uygun nitelikte personel, kampanya görseli gibi pek çok faktör, mağaza atmosferini yaratarak tüketicilerin tepkilerini canlandırır ve satın alma davranışı etkiler, bunların hepsi birer kombindir. Bunların yanında ışıklandırma, renk, koku, müzik gibi unsurlarda tüketici üzerinde etkiye sahiptir. Tüketiciyi etkileyen her türlü uyarıcının satın alma davranışı üzerindeki farkındalığıyla, müşteri memnuniyeti odaklı, kaliteli hizmet anlayışını benimsemiş personellerle markamıza değer katıyoruz.

Olumsuz bir durumla karşılaştığınızda bununla nasıl baş ediyorsunuz?
Konusunda uzman kadromuz sorunun kaynağına ulaşarak mevcut sorunu hızlı bir şekilde çözüm sürecine ulaştırmaktadır.

ops

Yukarı