Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

HEMINGTON ERKEK GİYİM DENEYİMİNİ YENİ BİR SEVİYEYE TAŞIYOR

10.05.2018 - 16:06

YÜZDE YÜZ SAFLIK VE DOĞALLIK PRENSİBİYLE ÜRETİM YAPAN HEMINGTON, DÜNYANIN EN ÖZEL YERLERİNDEN TEMİN ETTİĞİ KALİTELİ İPLİKLERLE OLUŞTURULMUŞ KOLEKSİYONLARIYLA ERKEK GİYİM DENEYİMİNİ YENİ BİR SEVİYEYE TAŞIYOR. HEMINGTON CEO’SU UMUT BOZ İLE YENİ KOLEKSİYONLARI VE YATIRIMLARI ÜZERİNE KONUŞTUK.

Erkek giyim markası olan Hemington’dan kısaca bahseder misiniz? Müşterilere nasıl bir giyim deneyimi sunuyorsunuz?
Smart casual erkek giyim markası olarak, erkekler için hayatın her anında kendilerini özel hissettiren koleksiyonlar üretiyoruz. Üretimlerimizi ‘yüzde yüz saflık ve doğallık’ prensibiyle gerçekleştiriyoruz. Bu nedenle ürünlerimizi, dünyanın en özel köşelerinden gelen saf kalite ipliklerden üretiyoruz.
Hemington trikolarında kullanılan tüylenmeme özelliğine sahip Giza pamuğunu Mısır’dan, dünyanın en geçerli tekstil sertifikası olan Woolmark kalite belgesine sahip Merino yününü Avustralya’dan, Pima pamuğunu Güney Amerika’dan, saf kaşmiri Himalayalar’dan, ipeği anavatanı Çin’den temin ediyoruz. 
İş hayatında ve günlük yaşamda hem dinamik hem de şık çözümler sağlayan koleksiyonlarımızla stil sahibi kombinler sunuyoruz.  

2018 İlkbahar-Yaz koleksiyonunuzda öne çıkan unsurlar neler?
‘Natural Getaway’ temasıyla adlandırdığımız 2018 İlkbahar-Yaz koleksiyonunda, kendi değerinin farkında olan erkeklere sesleniyoruz. Yaşamın doğallığından esinlenerek tasarlanan ve canlı renkler kullanılarak oluşturulan koleksiyonda birbirleriyle uyum içinde 3 renk teması yer alıyor. Mint yeşili, grilerle kombinlenerek modern izlenim yaratırken ahududu ve pembe tonları, mavilerle kullanılarak sofistike bir görünüm sağlıyor. Yazın rengi turkuaz tonlarıysa kum tonlarıyla buluşarak renklerin harmonisini hayata taşıyor. Her mevsimin vazgeçilmezi beyaz, tüm renk temalarıyla kombinlenerek canlı ve sportif bir duruş sağlıyor. 

Online özel hizmetleriniz de mevcut. Bu hizmetleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?
Türkiye’de bir ilk olan ‘Moda Kapıda’ hizmetiyle konforunuzdan ödün vermeden bambaşka bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz. İnternet sitesinden 500 TL ve üzeri alışverişlerde özel müşteri temsilcimiz, 24 saat içerisinde, satın aldığınız ürünün bir küçük ve bir büyük bedenini adresinize getiriyor. Böylece seçtiğiniz beden üzerinize olmazsa bile anında diğer bedenleri deneyerek zahmetsizce ve iade ile uğraşmadan bedeninize uyan ürünü satın alabiliyorsunuz. 
İnternet sitesinden verilen İstanbul siparişlerini aynı gün içinde teslim ediyoruz. Ayrıca online mağazamızdan yapılan tüm alışverişlerde kargo ücreti de talep etmiyoruz. 

Gerek yurt içi gerekse yurt dışı olmak üzere 2018 ve 2019 yatırımlarınızı öğrenebilir miyiz? Neler planlanıyor?
İstanbul’da Akmerkez, Suadiye, Akasya AVM, Nişantaşı City’s, Mall of İstanbul ve Ataköy A Plus olmak üzere 6, Bursa’da ise 1 mağazamız var. Önümüzdeki dönemde premium lokasyonlardaki konsept mağazalarımızla büyümemize devam edeceğiz. Planlı bir strateji ve franchise sistemiyle en doğru lokasyonlarda 2019 sonunda 15, 2020 yılında 40 mağazaya ulaşacağımızı öngörüyoruz; 40 mağazadan en az 10 tanesi ise yurt dışında olacak. Franchise ve bayilik talepleri alıyoruz. Yakın zamanda, İngiltere ve Kuzey Avrupa’dan başlayarak yurt dışına açılmayı hedefliyoruz. İlk başta corner, daha sonrasında ise mağazalarımızı açmayı düşünüyoruz. 

playpark

Yukarı