Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

Kaliteli bir hizmet için birinci kural; müşteri odaklı olmak!

06.09.2017 - 11:10

Perakendenin müşteriler ile birebir diyalog kurulan, etkin bir alan olduğundan bahseden Brango Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Gönül, bu sebeple bu alana yönelik düzeltme ve gelişme yaptıklarını ve müşterilerin beklentilerine cevap verecek nitelikte bir hizmet sunduklarını belirtti.

HİZMET KALİTESİ İÇİN HİZMET ODAKLI PERSONEL
Müşterilerin beklentilerine ve piyasaya odaklı üretimden yana olduklarını belirten Brango Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Gönül, hizmet kalitelerini artırmaya, kalifiyeli personeller alarak,  onları hizmet odaklı yetiştirmeye çalıştıklarını da dile getirdi.

“AMACIMIZ HIZLI VE ETKİN OLARAK KALİTEYİ MÜŞTERİYE SUNMAK”
Müşteri memnuniyetini fazlasıyla önemsediklerini söyleyen Gönül, “Müşterilerimizin olumlu-olumsuz dönüşlerini her alanda değerlendiriyor, olumsuzlukları iyileştirmek için çalışmalar gerçekleştiriyor ve gerektiği yerlerde müşterilerimizle birebir görüşmeler dahi yapıyoruz. Amacımız daha hızlı ve etkin olarak kaliteyi müşterilerimize sunmak. Perakende, müşteriler ile birebir diyalog kurulan en etkin alan ve bu sebeple bu alanda tüm iyileştirme ve geliştirme çalışmalarında aktifiz. Personellerimiz öncelikle müşterilerimizle açık bir iletişim halindeler ve müşterilerini tanıyıp, beklentilerine göre hareket ediyorlar” dedi. 

OLUMSUZLUKLAR İŞ AKIŞINI BOZMUYOR
Olumsuz bir durumla karşılaştıklarında olumsuzluğun boyutunu, sebeplerini ve sonuçlarını değerlendirmek için gereken birimlerle iletişim içinde olduklarını ve en kısa sürede olumsuzlukları sonlandırmak için harekete geçtiklerini söyleyen Gönül, “Tabii bu süreç içerisinde kesinlikle müşterilerimize hizmet devamlılığını sağlıyoruz. Bu süreçte her departmanda işlerin devamlılığı için şirket olarak fazla hassasiyet gösteriyor, iş akışında kesintiye yer vermiyoruz” dedi.

İLETİŞİM FİRMA İÇİN ÖNEMLİ BİR HUSUS
Gönül, iletişimin firmaları için çok önemli olduğuna değinirken, personellerin şirket kültürünü benimseyip, müşterilere her aşamada yardımcı olmalarının öncelikleri arasında olduğunu ifade etti. Personellerinin iletişime açık, hoşgörülü, hızlı ve bu alanda her konuda bilgi sahibi olmasına dikkat ettiklerini de belirten Gönül, “Personellerimizin motivasyonu için gereken iyileştirmeleri ve aktiviteleri gerçekleştiriyoruz. Hizmet alanında yer alan her bölümü ve işleyişi sürekli olarak geliştiriliyor ve denetleniyoruz” dedi.

ops

Yukarı