Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

KOTON ÇEŞİTLİ ALANLARDA DİJİTAL ÇÖZÜMLER SUNUYOR

27.06.2018 - 10:22

KOTON SATIŞTAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI ALİ İLERİ, MAĞAZALARINDA DİJİTAL DÖNÜŞÜM ADINA YAPTIKLARI YENİLİKLER HAKKINDA KONUŞTU. 

ÇEŞİTLİ ALANLARDA DİJİTAL ÇÖZÜMLER KULLANILIYOR
Koton olarak dijital çözümleri çok çeşitli alanlarda kullanmayı hedeflediklerini söyleyen Koton Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali İleri, “Kasa kuyruk takibi, in-store ordering, müşterilere dijital anket uygulaması, dijital vitrin ve daha birçok konuda dijital çözümleri takip ediyor, denemeler yapıyor ve bize gerçekten fayda sağladığına inandığımız çözümleri hiç zaman kaybetmeden canlıya almayı hedefliyoruz.” dedi.

PERAKENDEDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM UÇSUZ BUCAKSIZ…
Perakendede dijital dönüşümün uçsuz bucaksız bir konu olduğuna değinen İleri, “Dijital vitrin ile müşterilerimize ürünlerimizi daha dinamik bir şekilde gösteriyoruz. Kasa kuyruk ölçer ile kuyruktaki müşteri sayısı arttığında mağaza müdürüne bildirim göndererek kasa kuyruğunu minimize etmeyi hedefliyoruz. Dijital anket cihazlarımızla müşterilerden geliştirilebilir alanlarımızla ilgili geri bildirimleri topluyoruz, buna göre de hızlıca aksiyon almayı planlıyoruz.” ifadelerinde bulundu.

DİJİTALLEŞME ADINA YOĞUN BİR ÇALIŞMA VAR
Mağaza içi dijitalleşme yatırımları hakkında da konuşan İleri, gelecek dönemde yüksek çözünürlüklü kameralar ile mağaza dağınıklığını minimize etmeyi hedeflediklerini söyledi. İleri, “ In-store ordering cihazlarımızla mağaza içerisinde müşterilere ürünlerini direkt kargo ile gönderimini sağlamayı hedefliyoruz. Yine multi-brand tarafında bayiilerimizin online siparişlerini gerçekleştirebilmeleri için portal hazırlıklarımız devam ediyor. Koton olarak dijitalleşme anlamında oldukça yoğun çalışıyoruz.” dedi.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM İLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARTACAK
Koton Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali İleri konuşmasını şu şekilde tamamladı: “Günümüz dünyasında offline satış artık online’a kayıyor ve offline olan mağaza kanalında da müşterilere daha hızlı ürün önerebilmek çok kritik. Artırılmış gerçeklik uygulamaları ile müşterinin alışveriş deneyimini daha da kolaylaştırmak mümkün. Herkes tüm işlerini daha hızlı halletmek istiyor ve dijital dönüşüm de perakendede birçok konunun daha çok hızlanmasına olanak sağlayacak. Bu sayede müşteri memnuniyetinin de gözle görülür seviyede artması bekleniyor.”
 

playpark

Yukarı