Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

Müşteri eğilimleri koleksiyona şekil veriyor

06.09.2017 - 11:09

Müşteri beklentilerinin çok değerli olduğunu ifade eden İmza İcra Kurulu Başkanı Selahaddin Taşkınırmak, müşteri ne ister uygulaması ile hareket ettiklerini anlattı.

Müşteri beklentileri firmanız için ne kadar önemli, bu beklentileri karşılamak adına perakendecilerin izlediği strateji ne? 
İmza olarak müşterilerimizin beklentileri bizim için çok önemli ve değerli. Koleksiyon hazırlıkları, ürün sunum ve satışlarımızda bize yol gösteriyor. Müşteri eğilimlerini, son moda trendler ile birleştirerek koleksiyonumuza şekil veriyoruz. Müşteri ne ister uygulaması ile müşterilerimizi dinliyoruz.

Marka ile müşteri arasında önemli bir yer tutan personel noktasında dikkat ettiğiniz hususlar neler? 
Prezentabl, temsil gücü yüksek, eğitimli personeller ile aile oluyoruz. Aile fertlerimize değer katabilmek adına iş başı eğitimleri düzenliyoruz.

Olumsuz bir durumla karşılaştığınızda bununla nasıl baş ediyorsunuz?
Öncelikle mevcut durumu analiz ediyor, sebep-sonuç ilişkilerine bakıyoruz. Sorunun kaynağını ve çözüm yollarını tespit ediyoruz. 

ReSQ (Perakende Hizmet Kalitesi) için neler yapıyorsunuz? Hızlı ve etkin hizmet verebilmek adına gerçekleştirdiğiniz çalışmalar neler?
Hızlı ve etkin bir hizmet verebilmek için; personel eğitimleri, süreç analizleri ve analiz sonucuna göre iyileştirmeler, müşteri talep ve isteklerine 3 günde dönüş sağlanması, ürün inceleme bölümünde inceleme sonuçlarının nihayetlendirilmesinin 15 gün yerine 3 güne indirilmesi, müşteri dileklerinin mağazalarımız vasıtası ile toplanarak iş geliştirme süreçlerinin yapılması gibi çalışmalar yapıyoruz.

ops

Yukarı