Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Sinoz Dermo Kozmetik’ten 10. yıla özel lansman

20.11.2018 - 15:43

Türkiye’nin yerli dermo kozmetik markası Sinoz, 10’uncu kuruluş yıldönümüne özel lansman gerçekleştirdi. İstanbul Sofa Nişantaşı’nda düzenlenen etkinlikte Sinoz Dermo Kozmetik Yönetim Kurulu Başkanı Yasin Çörekci, 2019’da da yüzde yüz büyüyeceklerini, 25 yeni ürüne ulaşmayı hedeflediklerini açıkladı ve yenilenen ürünlerini tanıttı.

Bugüne kadar elde etmiş olduğu güveni ve başarıyı “Tüketici Kalite Ödülü” ve “Altın Marka” ile taçlandıran yüzde 100 yerli dermo kozmetik markası Sinoz, 10’uncu yılını özel bir lansman ile kutladı. 14 Kasım Çarşamba günü İstanbul Sofa Nişantaşı Otel’de Hallarts Salonu’nda gerçekleşen etkinliğe başta basın mensupları olmak üzere pek çok blogger ve influencer da katıldı. Sinoz Dermo Kozmetik Yönetim Kurulu Başkanı Yasin Çörekci, 2019’da yüzde 100 büyüyeceklerini, 25 yeni ürüne ulaşmayı hedeflediklerini belirtti ve yenilenen ürünlerini tanıttı.

“30 milyon TL ciroya ulaştık”

Marka yolculuğuna 2008 yılında e-ticaret sitesi ile başladığını söyleyen Sinoz Dermo Kozmetik Yönetim Kurulu Başkanı Yasin Çörekci, “Türkiye’de ve Avrupa’da hızla büyüyerek 2018 yılında 30 milyon TL ciroya ulaştık. Somali’den Avusturalya’ya Amerika’dan Güney Afrika Cumhuriyeti’ne kadar dünyanın dört bir yanında faaliyet göstermenin gururunu yaşıyoruz. 2020-2021 yılları arasında Avrupa ülkelerinde de mağazalar açmaya başlayacağız. Sizlerin desteğiyle Sinoz markasını dünya markası yapacağız. Çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın katkısıyla 10’uncu yılımızı kutladığımız bu lansmanda yenilenen ürünlerimizi de görücüye çıkardık. Her zaman en iyi ürünü müşterilerimize sunma arzusuyla çalışmaya ve üretmeye devam ediyoruz. Sinoz’un bu günlere gelmesinde en büyük pay markamızı tercih edenlerdir. Türkiye’nin dermo kozmetik markası olmayı başarmamızın ardından dünyanın sektöre yön veren en büyük dermo kozmetik markaları arasında yer almayı hedefliyoruz” dedi.

“2019 başında ilk AVM mağazamızı açmayı hedefliyoruz”

Son 3 yıldır yüzde 100 büyüme kaydettiklerini ifade eden Sinoz Dermo Kozmetik Yönetim Kurulu Başkanı Yasin Çörekci, “Yeni proje ve yatırımlarla 2019 bizim yılımız olacak. Yurt içi yatırım, üretim faaliyetlerimizde yenilikler ve büyüme odaklı çalışmalarımız devam ediyor. 2019 yılının ilk aylarında da ilk AVM mağazamızı açmış olacağız. Ürün sayısında çeşitlilik ve mağazalaşma süreçlerinin yanı sıra, ürün kalitemizi tescillemek adına 2023 yılından itibaren de Türk Kalite Programı’na katılmayı hedefliyoruz” diye belirtti.

Sinoz ailesinin yenilenen ürünleri de tanıtıldı

Ürün skalasında gerçekleştirilen yeniliklerin de tanıtıldığı etkinlikte, kullanıcıların her daim yanında olacak şekilde ambalajlanan ürünler görücüye çıktı. Geliştirdiği ürünlerle farklı cilt tiplerinin sorunlarına çözüm sunduklarını belirten Çörekci, “Her daim en iyi ürünü kendimize rakip ediniyoruz. 10 yıl içerisinde çok fazla ürün çeşitliliğine ulaşmak istemedik. Her zaman hedefimiz az ürün ile profesyonel bir hizmet vermek oldu. Geçtiğimiz 10 yılda emin adımlarla ilerledik ve 2019 yılında bakış açımızı değiştirerek ürün çeşitliliğimiz ile kadınlarımızın hayatında daha fazla yer edinmeye karar verdik. Kadınların Sinoz’dan ne istediği biliyoruz ve bu sebeple ürün gamımızı genişletmek için Ar-Ge çalışmalarımızı hızlandırdık. Sevgi ve güzellik mottosuyla çıktığımız bu yolculukta cildine değer veren kadınların tercihi Sinoz’un ürün ailesine tonik, gece ve gündüz kremi başta olmak üzere 25 farklı ürün ekleyeceğiz” dedi. 

sinoz

playpark

Yukarı