Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

ZÜHRE 2019’DA BEŞ YENİ MAĞAZA AÇMAYI HEDEFLİYOR

19.12.2018 - 15:28

2004 YILINDAN BU YANA MUHAFAZAKAR MODAYA YÖN VEREN ZÜHRE, TEKSTİL SEKTÖRÜNÜN 2019 YILINDA DA BÜYÜME EĞİLİMİNİN ARTARAK DEVAM EDECEĞİNİ BELİRTİYOR. 2018 YILINDA SEKTÖRLE BİRLİKTE BÜYÜYEN ZÜHRE, 2019 YILINDA BEŞ YENİ MAĞAZA AÇMAYI HEDEFLİYOR.

Türkiye’nin üretim kalitesi, yarattığı ihracat hacmi sebebiyle en güçlü sektörleri arasında görülen tekstil sektörünün, önümüzdeki yıl da büyümesini sürdüreceği açıklandı. Zühre Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Yazıcıoğlu, sektörle birlikte büyüdüklerini ve 2019 yılında da yeni yatırımlara odaklanarak mağazalaşmayı sürdüreceklerini ifade etti.

“2018 YILINDA SEKTÖRLE BİRLİKTE BÜYÜDÜK”
2018 yılında global pazardaki konumlarının ve faaliyetlerinin güçlendiğini belirten Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Yazıcıoğlu, “Bu yıl Cezayir, Fas, Tunus, Amerika ve Filistin başta olmak üzere, 16 ülkede yeni multibrand satış noktaları açarak, hazır giyim sektörü ihracatına katkıda bulunduk. Yurt dışı fuarlarını yakından takip ettik ve global arenada hedef büyüterek pazarda etkin bir konuma ulaştık.” dedi.

“TEKSTİL SEKTÖRÜNÜN BÜYÜME HEDEFİNE KATKI SAĞLAYACAĞIZ”
Zühre olarak 22 ülkede ve halihazırda 450 satış noktasıyla hizmet verdiklerini söyleyen Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Yazıcıoğlu, “2019 yılında önceliğimiz; Almanya, İran, Malezya, Hollanda, Özbekistan, Kazakistan gibi farklı pazarlara ulaşıp, Zühre’nin tüm dünyadaki satış ağlarını genişletmek. Gerçekleştireceğimiz diğer yatırımlarla birlikte tekstil sektörünün büyüme hedefine de önemli katkılar sağlayacağız.” şeklinde ifade etti.
Zühre’nin Türkiye’de 300, yurt dışında 150 satış noktası olduğunun altını çizen Yazıcıoğlu, satış ağlarını genişletmenin yanı sıra karlılık, verimlilik ve kaliteli hizmet anlayışına odaklandıklarını, gerçekleştirdikleri ve planladıkları yatırımların da bu hedeflerini doğrular nitelikte olduğunu belirtti.

jj

Yukarı